Campus d'estiu d'Audi a la Universitat Széchenyi István

L'Audi Development Camp es realitzarà del 9 al 15 d'agost i els estudiants han d'optimitzar un tren de propulsió per a vehicles elèctrics amb bateria.
Campus d'estiu d'Audi a la Universitat Széchenyi István

La Universitat Széchenyi István de Győr (Hongria), en col·laboració amb Audi Hungaria, organitzen l'Audi Development Camp 2024, que es realitzarà del 9 al 15 d'agost.

El campus d'estiu, que és realitza en anglès, ofereix una formació totalment basada en projectes per a estudiants d'Enginyeria de Vehicles, Enginyeria Elèctrica, Enginyeria Mecatrònica/Mecànica, Enginyeria de Software i Economia, tant de grau com de màster.

S'espera que els estudiants participants aportin solucions als reptes industrials reals proposats per Audi Hongria. Com a característica exclusiva del programa, els principals experts internacionals del sector formaran part del programa com a professors i consultors durant tot el campament. A més, l'equip guanyador de l'Audi Development Camp rebrà una gran experiència i regals exclusius d'Audi, així com l'oportunitat d'establir una carrera professional al departament de desenvolupament de vehicles d'Audi Hongria i àmbits vinculats.

Els participants han d'optimitzar un tren de propulsió per a vehicles elèctrics amb bateria, inclosa la bateria, els motors elèctrics i la caixa de canvis. Hauran de treballar en equip per desenvolupar el sistema de propulsió que compleixi aspectes específics rellevants per al client, com el consum, l'autonomia, la dinàmica (0-100, velocitat màxima), també tenint en compte l'ESG.

Per participar-hi cal emplenar el formulari de sol·licitud (data límit el 3 de juny), i fer el pagament de la quota d'inscripció 10€ (abans de 24 hores). Els sol·licitants seran convocats a una entrevista en línia amb els mentors i organitzadors de l'Audi Development Camp i els millors seran seleccionats per participar al campus.

La quota de participació és de 200€ i inclou allotjament (la Universitat Széchenyi István proporcionarà allotjament als participants del campament al campus), conferències, dinar durant el campament, càtering durant la cerimònia de clausura i inauguració, samarreta oficial, certificat, mentors, material didàctic, visita a la fàbrica d'Audi Hongria. i la visita a la pista ZalaZONE Test.