Celebra el 8M a l'EEBE

Divendres 8 de març diverses associacions d'estudiants de l'EEBE organitzaran activitats, que se sumaran l'acte institucional de l'Escola.
Celebra el 8M a l'EEBE

El proper divendres 8 de març l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) celebrarà el Dia Internacional de la Dona. Està convidada tota la comunitat, PTGAS, PDI i estudiantat, i  especialment totes les dones que treballen al Campus Diagonal-Besòs.

El programa de la jornada serà el següent:

• Campanya de visibilització de dones enginyeres a càrrec de l'associació d'estudiantat AIChe
  • 10h Taller de pancartes feministes a càrrec de la Comissió Feminista de l'EEBE, davant l'edifici A
  • 11h Concentració davant l'edifici A del Campus Diagonal-Besòs, EEBE, per a realitzar la lectura del manifest, així com la fotografia institucional del 8M.
    A més les noies de la nova colla castellera de l'Escola, Els Descargolats, realitzaran un pilar femení.

D'altra banda, eConsell d'Estudiantat de la UPC ha convocat a la Manifestació 8M de divendres 8, a Barcelona.

Mobilització/punt de trobada:

17:30h,  sortida de la columna UPC del Campus Nord.

18h,  punt de trobada UPC enfront de l'Hotel Casa Fuster, just dalt dels Jardinets de Gràcia, Barcelona

Taller de pancartes el mateix 8M, a les 12 hores, a Campus Nord

El Consell de l’Estudiantat  organitza un taller de pancartes, cal inscripció prèvia

Samarretes lila UPC