Celebració de l'acte d'inauguració del curs 24-25 a l'EEBE

13/09/2024

El 18 de setembre a partir de les 12 h s'inaugura el nou curs amb els actes institucionals i la fira d'associacions.

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) inaugura el curs acadèmic 2024-2025 dimecres 18 de setembre a partir de les 12 h. Davant l'edifici A es realitzaran els actes institucionals.
També tindrà lloc la fira de les associacions de l'Escola i entitats de l'entorn, on hi haurà l'oportunitat de conèixer les accions que realitzen durant el curs i consultar les opcions per formar-ne part. A més, algunes d'elles organitzaran activitats, com ara:

• Simulador de carreres, construït per eTech Racing amb el casc d'un dels monoplaces de l'equip.
  • CIMA3D organitza proves d'habilitat cronometrades amb una pròtesi de mà. Els participants hauran de fer un recorregut aguantant amb la pròtesi una ampolla d'uns 3 litres, construir una torre amb gots i col·locar a la part superior un nino. Les tres persones que realitzin el recorregut en menys temps obtindran un premi.
  • A les 12 h, la colla castellera de l'EEBE, Descargolats, aixecaran pilars i castells als Jardins de Can Llima.
  • Durant tot l'acte comptarem amb la música de la banda de l'EEBE, Silici Pur.

A les 12.15 h es realitzarà l'acte homenatge al personal de l'Escola que s'ha jubilat al llarg del curs 2023-2024, de la mà de la directora de l'EEBE, Adriana Farran.

Seguidament es farà el lliurament dels Premis Schneider Electric IMPACT Maker a estudiantes destacades de grau, un nou guardó que consisteix en 2 premis de 1.000€ per a dues estudiantes dels grau en Enginyeria Elèctrica i grau en Enginyeria de l'Energia amb bon expedient acadèmic, patrocinats per Schneider Electric.

A més, la fundació b_TEC farà un reconeixement al Peb Mina (Projecte Educatiu del barri de la  Mina).

A les 12.30 h serà el torn dels parlaments institucionals, a càrrec d'Adriana Farran, directora de l'EEBE; Filo Cañete, alcaldessa de Sant Adrià de Besòs;  Helena Sans, consellera al Districte de Sant Martí de l’Ajuntament de Barcelona; i Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya.

D'altra banda, a partir de les 14 h, davant la residència Xior i al Parc Diagonal-Besòs, es podrà continuar amb la festa organitzada per la fundació b_TEC, amb diferents activitats i la tradicional fideuada.