CIMA3D obre places per a noves incorporacions

13/09/2024

L'associació es dedica a la creació de projectes en àmbits de l'electrònica, la biomedicina i la mecànica utilitzant impressió 3D.

L'associació d'estudiants de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) CIMA3D ha obert el termini per incorporar nous membres a l'equip.

Les vacants disponibles s'inclouen dins els departaments de pròtesis, taller i màrqueting. Es busca gent amb interès o coneixements per la impressió 3D, la biomecànica, l'electrònica i la creació de contingut.

Per formar-ne part cal emplenar el formulari de sol·licitud, i posteriorment l'equip CIMA3D convocarà a les persones interessades a una entrevista informativa un s'informarà del projecte i es podrà presentar la candidatura.

Per a més informació sobre el projecte que realitza l'associació se'ls pot seguir a través d'Instagram (@cima3d_eebe) o bé la seva web oficial.