Cinc nous catedràtics a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est

16/07/2024

Toni Travieso, Juan Torras, César Alberto Valderrama, José Javier Muñoz i Núria Parés han pres possessió, el 10 de juny, formen part dels 23 nous catedràtics i catedràtiques de la UPC.

Un total de 23 docents de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) han pres possessió com catedràtics i catedràtiques de la Universitat. D’aquest grup, 5 són membres de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

Es tracta de Toni Travieso, del Departament d'Enginyeria Mecànica; Juan Torras i César Alberto Valderrama, del Departament d'Enginyeria Química; i José Javier Muñoz i Núria Parés, del Departament de Matemàtiques.

Aquests nomenaments, publicats al Boletín Oficial del Estado (BOE) – núm 135, de 4 de juny de 2024, corresponen als concursos d’accés per a la provisió de places de cossos docents universitaris, convocats per la Resolució 103_SAiP_PDI-2023-4540/74, de 4 de desembre de 2023 (BOE de 21 de desembre  de 2023).

El rector de la Universitat, Daniel Crespo, juntament amb la secretària general, Ana Belén Cortinas, i el vicerector de Política del Personal Docent i Investigador, Miquel Soriano, han presidit l'acte de presa de possessió, que ha tingut lloc el 10 de juny a la Sala d’actes de l’Escola de Camins de Barcelona, al Campus Diagonal Nord.

Núria Parés, nova catedràtica de l'EEBE