Comença el curs amb un programa de voluntariat

La UPC ofereix a l'estudiantat la possibilitat de participar en diversos programes de voluntariat social de suport a la infància i l'adolescència.
Comença el curs amb un programa de voluntariat

La Universitat Politècnica de Catalunya ofereix a l'estudiantat la possibilitat de participar durant aquest curs 21-22 en diferents propostes de voluntariat social amb l'objectiu de treballar per una universitat transformadora i compromesa amb la lluita contra les desigualtats i la injustícia.

La participació en aquests projectes de voluntariat poden donar crèdits d'extensió universitària a l'alumnat.

Programa Rossinyol

Objectiu: mentorar a adolescents (de 6è de primària a 2n d'ESO) en el seu temps de lleure per evitar el fracàs escolar i millorar la seva autonomia i autoestima.
Dedicació: una tarda a la setmana o una estona el cap de setmana (reconeixement d'ECTS segons dedicació)
                                                                                                         Inscripció (Es necessiten 150 persones com a mentores).

REUNIÓ INFORMATIVA DEL PROJECTE ROSSINYOL:

Dimecres 13 d'octubre de 12 h a 13 h

Format online: https://meet.google.com/kzp-kxam-zwx (l'accés s'ha de realitzar amb l'adreça Gmail de la UPC)

A càrrec de Clara Artús, de la Fundació Servei Solidari.

Voluntariat social universitari

Objectiu: fomentar el desenvolupament integral d'infants i joves, concentrant-se en les seves competències i habilitats socials i emocionals.
Dedicació: Formació (12 hores) + reunions de seguiment (1 al trimestre) + 2 hores setmanals d'acompanyament en mentoria a la tarda.
Projectes: Prometeus és un projecte comunitari per vetllar que adolescents de barris desfavorits puguis accedir a una educació superior.
                   Inscripció

enTàndem vetlla per a donar a un infant o adolescent en situació de dificultat un referent que l'ajudi a estimula l'autonomia, autoestima i motivació.
                   Inscripció

Més informació relacionada: