Concurs d'idees per dissenyar el símbol de l'EEBE

Fins al 31 de maig es poden enviar les propostes de disseny per escollir un símbol propi que s’identifiqui amb l’EEBE. Participa-hi!
Concurs d'idees per dissenyar el símbol de l'EEBE

Es posa en marxa des d'avui i fins al 31 de maig el termini per poder participar i fer arribar les propostes de disseny d'un símbol propi que s'identifiqui amb l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE). Les propostes hauran de ser originals i inèdites i no podran incorporar cap element institucional de la marca de la UPC, ja que n'haurà de conviure amb ella.

Els originals hauran de transmetre la naturalesa de l'escola i es busca que tinguin un disseny modern i actual, i per a la seva elecció  es tindrà en compte també que projecti la imatge i la marca de l'EEBE, així com els valors de la UPC

Les propostes s'hauran d'enviar per correu electrònic a comunicacio.eebe@upc.edu i la decisió del jurat es farà públic  el 30 de juny directament al guanyador o guanyadora, així com a la web de l'EEBE i a les xarxes socials de l'escola.

La guanyadora o el guanyador del concurs rebrà una tauleta i un kit de productes UPC-EEBE  (amb una dessuadora, una bossa de tela i una ampolla reciclable).

Consulta les bases del concurs i participa-hi!