Coneix la recerca del Campus a una nova sessió de Research Beer

Participa a la trobada informal del 8 de març a les 12:15 h i en el dia internacional de la dona, coneix a les investigadores del Campus Diagonal-Besòs i la recerca que estan realitzant.
Coneix la recerca del Campus a una nova sessió de Research Beer

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una nova sessió de Research Beer el 8 de març a les 12:15 h a l'aula A2.09 de l'Edifici A. L'objectiu de l'activitat és que l'alumnat conegui a les investigadores del Campus Diagonal-Besòs i la recerca que estan duent a terme, i conversin tot fent un refrigeri.

En aquesta sessió es comptarà amb Vega Pérez, del grup de Geofísica i Enginyeria Física (GIES), el qual fa recerca, divulgació, formació i transferència de resultats en camps relacionats amb la geofísica i l'enginyeria sísmica.

També hi participarà Maria Lluïsa Maspoch, del grup de recerca de Plàstics i Compòsits Ecològics (e-PLASCOM), que realitza la seva recerca en el camp de la Ciència i Tecnologia de materials Plàstics i Compòsits, estudiant la relació entre el processament-estructura generada-propietats. e-Plascom té com a objectiu general la disminució del impacte ambiental dels productes de plàstic, utilitzant matèries primeres reciclades o de origen renovable, així com tecnologies de fabricació sostenibles.

Les places per assistir al Research Beer són limitades, per això cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari