Convocada la beca per a informar dels estudis al Saló de l'Ensenyament 2024

El Servei de Comunicació de la UPC convoca una beca d'aprenentatge per participar a la propera edició del Saló de l'Ensenyament 2024 informant dels estudis de grau.
Convocada la beca per a informar dels estudis al Saló de l'Ensenyament 2024

S'ha obert la convocatòria de la beca per a informar dels estudis de grau en el marc del Saló de l'Ensenyament 2023, que se celebrarà a Fira de Barcelona del 13 al 17 de març.

Poden optar a la beca estudiants de grau, que hagin superat la fase inicial dels seus estudis, o bé estudiants de màster que hagi realitzat el grau a la nostra Universitat. A més, segons la normativa de beques d'aprenentatge, no és compatible amb altres beques d’aprenentatge, de recerca o de pràctiques en empresa.

Les sol·licituds estan obertes fins al 18 de gener de 2024.

Les dades de la beca són les següents:

• Codi de la beca: 8892
  • 87 beques d’aprenentatge, que es distribuiran per cobrir la informació de tots els estudis de grau de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • Tasca: informar al Saló de l’Ensenyament del grau de la UPC que s’està cursant: pla d'estudis, programes de mobilitat, associacions, pràctiques en empresa, projectes d'estudiants, etc.
  • Inici: 4 de març de 2023. Fi: 17 de març de 2023.
  • Dedicació: 25 hores setmanals.
  • La sol·licitud s'ha de realitzar a través de la web de Beques d'Aprenentatge.
  • Es valorarà especialment la participació en associacions, delegacions d'estudiantat, òrgans de govern, haver realitzat estades de mobilitat, pràctiques en empresa, etc.

AVÍS IMPORTANT: Per motius tècnics de l'aplicació informàtica de beques d'aprenentatge de la UPC figura que la beca és de 20 h, però aquesta beca té una dedicació de 25 h setmanals. La retribució final serà proporcional a 25h, i es restarà el % per retencions d'IRPF i les quotes de continències comunes.

La beca es desenvoluparà presencialment al Saló de l’Ensenyament, a Fira de Barcelona del 13 al 17 de març de 2023, amb una sessió de formació prèvia d’assistència obligatòria, que tindrà lloc prèviament al Saló, a més de la formació que ocasionalment pugui considerar realitzar el centre docent.
Horaris del Saló de l’Ensenyament: de 9 a 19 h (dimecres, dijous i divendres), de 9 a 20 h, el dissabte i de 9 a 14:30 h, el diumenge. Les persones seleccionades realitzaran 25 h durant els dies de celebració del Saló, repartides en l’horari que estableixi el Servei de Comunicació UPC i la formació obligatòria.