Convocada una beca de suport a relacions internacionals per al curs 23-24

S'ha convocat una beca d'aprenentatge per donar suport a tasques de gestió de convenis de relacions internacionals. Es poden fer sol·licituds fins al 15 de setembre.
Convocada una beca de suport a relacions internacionals per al curs 23-24

S'ha publicat a la plataforma una beca d'aprenentatge de la Universitat adreçada a l'estudiantat per donar suport a la Unitat de de Suport Institucional i Relacions Externes (USIRE) de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) durant aquest curs 2023-2024.

Les tasques vinculades són de suport per a la renovació i elaboració de convenis de relacions internacionals, així com a la promoció internacional de l'Escola. Per a poder optar a la beca caldrà tenir coneixement de l'anglès de forma fluïda amb un nivell adequat de forma oral i per escrit.

La plaça convocada és la següent:

Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes (USIRE)-relacions internacionals:

• Codi de la convocatòria: 8339
  • Horari: torn de matí.
  • Dedicació: 15 hores setmanals.
  • Durada: del 2 d'octubre de 2023 al 2 de març de 2024 (amb possibilitat d'ampliació fins a finals de curs)
  • Sol·licituds obertes fins al 15 de setembre