Convocat el IV Concurs de Fotografia d'Enginyeria Química

El Departament d'Enginyeria Química convoca una nova edició del concurs dins del marc temàtic 'Retornem a la normalitat?'. Les obres es podran presentar fins al 31 de maig.
Convocat el IV Concurs de Fotografia d'Enginyeria Química
Imatge guanyadora del III Concurs de fotografia EQ

El Departament d'Enginyeria Química de la UPC, amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya (IEFC), convoquen un concurs de fotografia dins del marc temàtic 'Retornem a la normalitat?'.

Totes les persones relacionades amb el Departament d'Enginyeria Química de la UPC (equip docent, d’administració i serveis i estudiantat) poden participar-hi  presentant fotografies i les temàtiques poden ser retrats, instantànies, bodegons, interiorisme, arquitectura i paisatge.

Les fotografies es poden presentar fins al 31 de maig de 2022 a les 24 h i s'hauran d'enviar per correu electrònic a direccio.eq@upc.edu. Els concursants podran participar-hi amb un màxim de dues obres.

Consulta les bases de la convocatòria del concurs.