Convocatòria de pràctiques de recerca a Suïssa a l'estiu

12/12/2023

El Swiss National Center of Competence in Research (NCCR) obre la convocatòria anual de sol·licituds per al seu programa de pràctiques de recerca d'estiu per a estudiants. Les sol·licituds estaran obertes fins al 20 de gener de 2024.

Cada any, el NCCR Bio-Inspired Materials ofereix 20 places per a estudiants de grau universitari de tot el món l'oportunitat de passar les vacances d'estiu (entre 8 i 12 setmanes) participant en recerca d'avantguarda dins d'un dels seus grups de recerca. L'estada és de 8 a 12 setmanes en el període  que va del 15 de juny al 15 de setembre de 2024.

Els estudiants tenen l'oportunitat de treballar en un projecte de recerca i interactuar amb personal investigador líder en els seus camps d'interès i amb companys i companyes de tot el món. A més d'investigar en el laboratori amfitrió, poden participar en conferències científiques, esdeveniments i sortides socials i de networking, i tenen l'oportunitat de practicar idiomes. Al final de l'estiu, es presenten els projectes de recerca en una sessió seguida d'una festa d'estiu.

El NCCR Bio-Inspired Materials organitza el programa i cobreix directament els costos d'allotjament durant tot el període de l'estada de recerca, així com de desplaçament fins a lloc on es realitza.