Curs d'estiu a l'EEBE per a professorat d'ESO i batxillerat

Es realitzarà el mes de juliol i té com a objectiu facilitar eines de treball a l'hora d'aplicar el mètode científic a l'aula.
Curs d'estiu a l'EEBE per a professorat d'ESO i batxillerat
Imatge de la FCRI

Sota el títol 'L’experimentació a les classes de ciències' s'organitza un curs d'estiu per a professorat d'ESO i batxillerat a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), amb el suport de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).

El curs es desenvoluparà els dies 4, 5, 8 i 9 de juliol, a les instal·lacions de l'EEBE i Campus Diagonal-Besòs. Vol oferir recursos pràctics per tal de capacitar als professors d’ESO a l’hora d’aplicar el mètode científic a l’aula. Es duran a terme un conjunt de propostes experimentals senzilles i realitzables amb materials i tècniques a l’abast. El conjunt d’experiments tenen relació amb el currículum d’ESO i han estat seleccionats pel seu interès.

Les sessions seran impartides per professorat de la Universitat Politècnica de Catalunya i tractaran temes com ara el xoc entre la física i la ciència ficció, l'enginyeria de materials, la llum, experimentació sobre el tems i canvi climàtic, l'ús del mòbil com a laboratori a l'aula, etc.

Es pot consultar el programa complet en aquest enllaç.

Per a participar-hi cal fer inscripció prèvia, les places són limitades a 25 inscripcions.