Curs d'estiu d'enginyeria a la Universitat Tecnològica del Sud de la Xina

Durant dues setmanes al juliol, fins a 10 estudiants de la UPC podran actualitzar els seus coneixements en els camps de la biomedicina, la intel·ligència artificial o la enginyeria química.
Curs d'estiu d'enginyeria a la Universitat Tecnològica del Sud de la Xina

El Programa Global d'Enginyeria d’Estiu de la Universitat Tecnològica del Sud de la Xina, amb la qual la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) té un acord bilateral, ofereix fins a 10 estudiants de la nostra Universitat l'oportunitat de triar entre una sèrie de cursos acadèmics enfocats en els tres àmbits d'estudis següents:

• Biomedicina i materials avançats de matèria tova.
  • Intel·ligència artificial i fabricació de gamma alta.
  • Química i Enginyeria Química.

Els cursos acadèmics s'impartiran del 14 al 27 de juliol de 2024, i seran complementats amb conferències, activitats culturals i visites corporatives destinades a conèixer de més a prop la regió Guangdong –  Hong Kong – Macao, on la universitat està situada.

Per sol·licitar la participació al programa, cal estar oficialment matriculat com a estudiant de grau (cursant el tercer curs o superior) o de màster de la UPC.

El procés de selecció es durà a terme per part del Gabinet de Relacions Internacionals .

Per participar-hi caldrà presentar la documentació següent a oficina.mobilitat.internacional@upc.edu abans del 18 de febrer:

• Certificat de coneixement d'idioma anglès
  • Còpia de la pàgina de dades personals del passaport
  • Còpia de l'expedient acadèmic en anglès (tret de l'e-secretaria)

Les persones seleccionades gaudiran de l'exempció de taxes de matrícula al programa de SCUT, però hauran de fer-se càrrec de les despeses individuals de viatge d'anada i tornada i d’allotjament durant l’estada.

Per a més informació sobre el cursos que s'ofereixen, podeu consultar l’enllaç següent: https://www.upc.edu/sri/ca/docs-per-noticies/for-students_2024-scut-global-engineering-summer-program.pdf/view