Curs d'introducció als Materials per a professorat de secundària

18/06/2024

La formació es realitzarà a l'EEBE de l'1 al 7 de juliol i permetrà obtenir certificació. Les inscripcions estan obertes fins al 20 de juny

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ofereix de l'1 al 7 de juliol el curs "Introducció als Materials per a professorat de tecnologia de secundària", el qual atorgarà certificació per part de la Generalitat de Catalunya si s'assisteix al menys al 80% de les sessions, que són presencials.

En aquest curs es pretén donar una introducció als materials a partir d’exemples que puguin captar l’interès de l’alumnat de secundària. Es treballarà la introducció a les propietats mecàniques i es presentaran pràctiques de laboratori que els participants puguin traslladar als centres de secundària. Es farà especial èmfasi en aportar exemples de projectes en l'àmbit de l'enginyeria de materials per fer a l'aula.

Les inscripcions estan obertes fins al 20 de juny i es poden realitzar a través del web de l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya, o bé a través del web del Departament d'Ensenyament.

La formació anirà a càrrec de professorat i investigadors de l'EEBE, en concret del Departament d'Enginyeria de Materials i Metal·lúrgica: Tobias Martin Abt, Ferhun Cem Caner Baskurt, Gemma Fargas Ribas, Nicolás Candau i Emilio Jiménez Piqué.