De la idea a la realitat: Com i per què emprende

Espai Emprèn EEBE porta el 3 d'abril l'experiència de dos Alumni UPC, fundadors de l'empresa Wecaria, una oportunitat per escoltar de primera mà les experiències inspiradores d'emprenedors.
De la idea a la realitat: Com i per què emprende

Espai Emprèn EEBE convida a submergir-se en l'apassionant món de l'emprenedoria a la seva propera xerrada "De la Idea a la Realitat: Com i per què Emprendre", que tindrà lloc dimecres 3 d'abril, a les 12 h a la Sala Polivalent de l'edifici A.  Una oportunitat única per escoltar de primera mà les experiències inspiradores d'emprenedors Alumni de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), que compartiran les seves històries, desafiaments i triomfs en el camí cap a la realització dels seus somnis empresarials.
Es comptarà amb l’exemple de Wecaria, una empresa que busca ajudar a tallers de vehicles en la fidelització i creixement de clients mitjançant IA, big data, cloud computing, automatització, etc. Fundada per Marc Busom i Xavier Espinal, Alumni d'enginyeria electrònica i automàtica per la UPC  i CIM UPC, seran ells els encarregats de compartir els secrets darrere del seu viatge emprenedor, respondran les preguntes dels assistents i brindaran valuoses lliçons sobre com convertir una idea en una empresa pròspera i reeixida.
L'equip de Emprèn UPC també serà present per a guiar als futurs emprenedors a través dels aspectes pràctics i fonamentals que es necessiten conèixer per a iniciar el propi projecte empresarial, aprendre les bases essencials què es necessiten per a emprendre amb èxit en el món actual.
A més, serà una oportunitat de participar en el seu espai de networking.
L'objectiu principal d'aquesta xerrada és aportar una visió integral sobre què significa emprendre i què es requereix per a fer-ho realitat. I per resoldre tots els dubtes, hi haurà un espai de preguntes dels assistents per a l'equip de Wecaria que permeti aprofitar al màxim aquesta oportunitat per a inspirar-se, i aprendre des de l'experiència.
Una jornada d'aprenentatge, inspiració i connexió! Emprèn UPC convida als estudiants de l’Escola i a tothom que estigui interessat a acompanyar-los i descobrir com es poden convertir les idees en realitat.

Per assistir-hi només cal que emplenis aquest formulari.