Descobreix la teva essència cervesera amb AIChE

25/09/2024

Aprèn les bases de la cerveseria artesanal amb els membres de AiChEmia, que us conviden a la nova edició 2024 del concurs de receptes de cervesa. Participa, proposa una recepta original i si guanyes l'associació produirà la recepta.

L’associació AiChE de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) continua aquest mes de setembre celebrant el seu 10è aniversari amb una nova edició del concurs de receptes de cervesa, per part del grup de cerveseria artesanal AiChEmia.
El concurs busca obrir les portes als estudiants a aquesta fascinant branca de la ciència i l’artesania a través d’un curs d’iniciació a la cerveseria presencial i gratuït, el qual tindrà lloc el 26 de setembre, on els membres de l’associació us introduiran al món de la cerveseria, el seu procés de producció, i conclouran amb un breu curs d’aprenentatge de receptes.

Un cop acabada la sessió els participants tindran l’opció de presentar la seva recepta pròpia el dia 3 d’octubre al concurs de receptes, on s’explicarà als membres de l’associació la proposta, així com els ingredients i el mètode de producció. Una vegada presentades totes les idees s’escollirà al guanyador. La propera producció es farà amb aquesta recepta guanyadora.

El curs d'iniciació tindrà lloc el 26 de setembre, de 16 h a 18 h a l'aula 2.09 i el concurs el 3 d'octubre, de 16 h a 18 h també a l'aula 2.09.
Per participar en aquesta nova edició del concurs de receptes només cal escanejar el codi QR disponible al cartell publicitari que trobareu penjat als diferents plafons que hi ha per l'EEBE o bé apuntar-se a aquest grup de Whatsapp abans del 26 de setembre.