Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència 2024 a l'EEBE

El 13 de febrer s'impartirà una conferència de la professora de la UPC Núria Salan i es comptarà amb els testimonis de estudiantes i investigadores. Els centres educatius de secundària poden participar a l'activitat.
Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència 2024 a l'EEBE

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) celebrarà dimarts 13 de febrer el Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència amb una conferència i testimonis de investigadores i estudiantes.

En concret, s'impartirà la conferència L'enginy (in)visible, a càrrec de la professora i investigadora Núria Salan, del departament de Ciència i Enginyeria de Materials de la Universitat Politècnica de Catalunya. A la xerrada, Núria Salan proposa un viatge per la història per reivindicar el paper que han tingut dones pioneres en l'impuls del desenvolupament científic i tecnològic de la societat i que encara avui no han obtingut el reconeixement que es mereixen.

També es comptarà amb el testimoni d'una investigadora i d'estudiantes de l'EEBE:

Barbara Adrover, professora del departament d'Enginyeria Mecànica, que explicarà la seva experiència

Andrea Torres, membre de l'associació  ePowered RACING, l'equip de moto de l'Escola.

Carla Calderon, de l'associació de robòtica PUCRA

Ona Folch, membre de l'equip de cotxe de l'EEBE, e-TECH Racing

Els centres educatius de secundària poden assistir amb els seus estudiants a l'activitat, però cal reservar plaça enviant un correu electrònic a .