Dissabte de jornada de portes obertes presencial a l'EEBE

Dissabte 20 d'abril s'organitza una jornada presencial per poder conèixer els graus que s'imparteixen, visitar les instal·lacions i conèixer els projectes de recerca i de les associacions de l'Escola.
Dissabte de jornada de portes obertes presencial a l'EEBE

Per a què l'estudiantat interessat en cursar un grau de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) pugui conèixer els estudis que s'imparteixen, dissabte 20 d'abril a les 10 h s'obren les portes als futur estudiants i les seves famílies per participar a una jornada de portes obertes en format presencial.

Una oportunitat per poder conèixer els nostres 7 graus, visitar les instal·lacions de l'EEBE i el Campus Diagonal-Besòs i conèixer les diferents associacions en les quals el nostre estudiantat pot participar-hi i posar en pràctica els coneixement adquirits durant la carrera, així com alguns projectes de recerca dels investigadors de l'Escola.

Estudiantat i professorat informaran de primera mà de tots els dubtes que es tingui dels estudis i de l'EEBE.

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia a través del formulari que trobareu aquí. Les places són limitades.

NOTA: places esgotades, només es pot fer inscripció a llista d'espera.