e-Tech Racing obre places per a cobrir vacants a l'equip

26/09/2024

L'equipde l'EEBE que dissenya i construeix un cotxe per a competir a Formula Student, busca estudiants per a diversos departaments.

eTech Racing és l'equip de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) que es dedica al disseny i construcció d'un cotxe 100% elèctric, ha obert fins al 19 d'octubre la convocatòria per a cobrir places vacants a l'equip.

Es busquen persones per a cobrir els següents departaments:

• Powertrain elèctric - 3 vacants
  • Hardware electrònic - 4 vacants
  • Software electrònic - 1 vacant
  • Suspensió - 2 vacants
  • Steering and brakes - 3 vacant
  • Transmissió - 2 vacants
  • Aerodinàmica - 3 vacants
  • Body and composites - 2 vacants
  • Màrqueting - 2 vacants
  • Gestió - 2 vacants

Per a entrar a formar part d'eTech Racing cal emplenar el formulari que es troba al seu web, a l'apartat "Uneix-te a l'equip", on es troben detallades les característiques i necessitats de cadascuna de les places.

El perfil a nivell d'estudis de la majoria de les places és d'estudiants en enginyeria mecànica, però també d'elèctrica, electrònica industrial i automàtica, de materials o química. Però el que especialment es busca en les persones interessades en cobrir alguna de les places vacants és que estiguin motivades i amb ganes de participar en equip per al disseny i construcció del vehicle que competirà a la propera Formula Student.

A més de ser un vehicle 100% elèctric, una de les particularitats del cotxe que ha dissenya eTech Racing en aquesta darrera edició és que els motors estan dissenyats i construïts pels propis membres de l'equip.