e-Tech Racing organitza un crowfunding per finalitzar el seu monoplaça elèctric

L'equip de l'EEBE vol aconseguir la finançació necessària per poder competir amb el vehicle a les carreres de la Formula Student Spain i Formula SAE Italy.
e-Tech Racing organitza un crowfunding per finalitzar el seu monoplaça elèctric

L'equip e-Tech Racing de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE) ha iniciat una campanya de finançament solidari per aconseguir finalitzar el nou monoplaça elèctric que estan construïnt, l'ETR-06.

L'objectiu de l'equip és poder tenir el vehicle llest per poder participar a la 11a edició de la Formula Student Spain, que se celebrarà del 2 al 8 d'agost al Circuït Barcelona-Catalunya, i a la Formula Student Italy, prevista per a la tardor, al circuït Riccardo Paletti.

Per a obtenir el finançament que permeti finalitzat l'ETR-06, que és el 7è prototip de l'equip, han posat en marxa una campanya de crowdfunding a través de la plataforma Verkami, des d'on es poden fer les aportacions a l'espai de l'equip.

L'e-Tech Racing està format per 38 estudiants del diferents graus de l'EEBE: Enginyeria de l'Energia, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Enginyeria Biomèdica, Enginyeria de Materials i Enginyeria Mecànica.