e-Tech Racing presenta el nou monoplaça

L'equip presenta els dies 28, 29 i 30 de setembre el nou cotxe elèctric amb el que correrà a la propera competició de Formula Student.
e-Tech Racing presenta el nou monoplaça

e-Tech Racing ja té a punt el nou monoplaça amb el que participarà a la propera competició Formula Student d'aquest any. L'equip correrà amb el nou monoplaça elèctric ETR-06 al Formula SAE Italy, a l’Autòdrom Riccardo Paletti, els dies 11, 12 i 13 d’octubre.

El vehicle es presentarà en societat aquesta setmana a la Sala d'Actes de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est en diferents dies per poder complir amb les mesures COVID: dimarts 28 i dimecres 29 de setembre a les 17 h i dijous 30 de setembre a les 11 h.

Per poder assistir-hi cal fer reserva prèvia a través del correu electrònic mk.eebe.etechracing@upc.edu