El 28 de febrer arriba el 3D DAY EEBE

24/01/2020

El departament d’Enginyeria Mecànica i el FabLab EEBEst organitzen la primera jornada universitària d’impressió 3D. Concursos, xerrades, contactes amb empreses del sector... Premiarem el teu TFG o TFM relacionat amb la impressió 3D participa!

El proper 28 de febrer se celebrarà la primera edició del 3D Day EEBE, que neix amb la intenció de convertir-se en una jornada universitària de referència en el món de la fabricació additiva.

La jornada es dividirà en dues parts:

• Pel matí, amb un component més acadèmic, es presentaran els resultats de projectes i investigacions en el camp de la fabricació additiva; i
  • Per la tarda es durà a terme el concurs d’impressió 3D. Diferents equips universitaris tindran tres hores per fabricar una peça, que serà avaluada pel jurat en funció de les seves qualitats mecàniques i estètiques.

Si hi voleu participar, les inscripcions estan obertes fins al dia 7 de febrer.

Comptarem amb el suport de la Fundació CIM UPC -un dels centres de recerca punters en tecnologies de fabricació additiva-, i el fabricant i proveïdor de filament per a FFF Fillamentum.

Si estàs fent o has acabat recentment un TFG o TFM relacionat amb la impressió 3D o les seves aplicacions, pots presentar-lo en el cicle de ponències. Pot sortir publicat a una revista científica, i hi ha premi a la millor conferència!

DATA i LLOC: 28 de febrer de 2020 a l'EEBE

Inscriu-te aquí: https://bit.ly/30YB6o1 (ponències i concurs d’impressió 3D) fins el 7 de febrer!
Contacte: