El 28 de febrer arriba el 3D DAY EEBE

El departament d’Enginyeria Mecànica i el FabLab EEBEst organitzen la primera jornada universitària d’impressió 3D. Concursos, xerrades, contactes amb empreses del sector... Premiarem el teu TFG o TFM relacionat amb la impressió 3D participa!
El 28 de febrer arriba el 3D DAY EEBE

El proper 28 de febrer se celebrarà la primera edició del 3D Day EEBE, que neix amb la intenció de convertir-se en una jornada universitària de referència en el món de la fabricació additiva.

La jornada es dividirà en dues parts:

• Pel matí, amb un component més acadèmic, es presentaran els resultats de projectes i investigacions en el camp de la fabricació additiva; i
  • Per la tarda es durà a terme el concurs d’impressió 3D. Diferents equips universitaris tindran tres hores per fabricar una peça, que serà avaluada pel jurat en funció de les seves qualitats mecàniques i estètiques.

Si hi voleu participar, les inscripcions estan obertes fins al dia 7 de febrer.

Comptarem amb el suport de la Fundació CIM UPC -un dels centres de recerca punters en tecnologies de fabricació additiva-, i el fabricant i proveïdor de filament per a FFF Fillamentum.

Si estàs fent o has acabat recentment un TFG o TFM relacionat amb la impressió 3D o les seves aplicacions, pots presentar-lo en el cicle de ponències. Pot sortir publicat a una revista científica, i hi ha premi a la millor conferència!

DATA i LLOC: 28 de febrer de 2020 a l'EEBE

Inscriu-te aquí: https://bit.ly/30YB6o1 (ponències i concurs d’impressió 3D) fins el 7 de febrer!
Contacte: