El conseller Joaquim Nadal visita el Campus Diagonal-Besòs

El responsable de la cartera de Recerca i Universitats ha valorat positivament el treball de recerca del Campus en una visita on ha conegut el nou Laboratori d'Hidrogen i ha conegut també el treball de les associacions de l'EEBE.
El conseller Joaquim Nadal visita el Campus Diagonal-Besòs

El conseller de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, Joaquim Nadal, ha visitat divendres 10 de febrer el Campus Diagonal-Besòs (CDB), on s'ha trobat amb el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Daniel Crespo, membres del Consell de direcció de la UPC, el delegat del rector al CDB, Joan de Pablo, la directora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Adriana Farran, i la delegada de Ciència i Universitats de l'Ajuntament de Barcelona, Júlia Miralles.

Posteriorment s'ha realitzat una visita a diferents espais del Campus, a la que s'ha unit l'alcaldessa de Sant Adrià del Besòs, Filo Cañete, i el director general de la Fundació b_TEC Campus Diagonal-Besòs, Josep Escolano.

La comitiva ha realitzat una visita a les instal·lacions que s'estan construint i que allotjaran l’UPC Hydrogen Laboratory i la planta pilot de producció d’hidrogen, on ha pogut conèixer la recerca capdavantera que es realitzarà en aquests espais a partir del mes de juny.

El conseller també ha pogut conèixer els projectes de recerca i innovadors que realitzen les associacions de l'EEBE, i ha pogut parlar d'ells amb representants de PUCRA, eTech Racing, Bioneer, Aula Lliure i ePowered Racing.

Més informació-Sala de Premsa UPChttps://www.upc.edu/ca/sala-de-premsa/noticies/el-conseller-joaquim-nadal-ha-visitat-el-campus-diagonal-besos-de-la-upc

IMATGES DE LA VISITA