El grup de teatre Besoscénicos guardonat al X Festival de Teatre Universitari de Barcelona

18/06/2024

El grup d'arts escèniques de l'EEBE ha aconseguit els premis a Millor Director Novell i Millor Cartell

Besoscénicos, el grup de teatre universitari de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), ha estat guardonat al X Festival de Teatre Universitari de Barcelona, en l'acte de lliurament de premis celebrat aquest divendres 14 de juny al Col·legi Major Penyafort-Montserrat. El grup s'ha alçat amb els premis Cascabell a "Millor Director Novell", per a Joan Ignasi Martí, i per "Millor Cartell", el de la seva darrera obra 'Cometas doradas, ráfagas plateadas', dissenyat per Matías Pascual Figueroa.
Besoscénicos també havia estat nominat en aquest Festival a les categories de "Millor adaptació" i "Millor actor de repartiment" a Mark St. Germain.

Des de fa 2 anys, la companyia de l'EEBE ha promogut les arts escèniques a l'Escola i ha participat a diversos certàmens i festivals, com el Festival Nacional de Teatre Universitari, la Mostra Universitària de Teatre Inquisitiu Satíric o la Biennal de Teatre Universitari, entre d'altres.

En el seu breu recorregut, Besoscénicos ha aconseguit alçar-se amb premis de reconeixement tant nacional com a autonòmic, obrint-se un forat a la comunitat artística.
Aquest setembre, una vegada més, obriran les portes a la comunitat universitària i a tothom que vulgui provar el món del teatre o treure's la por de sobre, sense experiència prèvia necessària.