El projecte CP4C, de l'equip PlasmaMedLab, rep un ajut Barcelona Deep Tech Node per potenciar la seva sortida al mercat

L'equip de treball pertany al Departament d'Enginyeria de Materials i està liderat per la professora i investigadora de l'EEBE Cristina Canal.

L'equip PlasmaMedLab ha rebut per al projecte CP4C un ajut Barcelona Deep Tech Node per potenciar la seva sortida al mercat. Es tracta d'un dels cinc ajuts ‘Proves de Concepte’ concedits a diversos grups de recerca científica, seleccionats per un jurat especialitzat en deep tech amb l’objectiu d’accelerar l’estat de maduració de les tecnologies que desenvolupen. L'equip pertany al Departament d'Enginyeria de Materials i que està coordinats per la professora i investigadora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) Cristina Canal.

El projecte es basa en desenvolupar un tractament per a l'osteosarcoma mitjançant líquids tractats amb plasma-gas (PTL).

Barcelona Deep Tech Node és una aliança per impulsar projectes tecnològics i innovadors entre l’Ajuntament de Barcelona, a través de Barcelona Activa, i les universitats de Barcelona (UB), Autònoma de Barcelona (UAB), Pompeu Fabra i Oberta de Catalunya (UOC), a més de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Més informació Sala de Premsa UPC: https://www.upc.edu/ca/sala-de-premsa/noticies/dos-projectes-recerca-ajut-barcelona-deep-tech-node