Els equips de cotxe i moto de l'EEBE a l'ATS de CIAC

ePowered RACING i eTech Racing participen el 27 d'octubre a l'esdeveniment que té com a objectiu unir el talent jove amb la indústria de l'automoció.
Els equips de cotxe i moto de l'EEBE a l'ATS de CIAC

ePowered RACING i eTech Racing, equips de moto i cotxe respectivament de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) participen a l'Automotive Talent Show (ATS) del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC) aquest divendres 27 d'octubre al circuit de Barcelona-Catalunya, en el qual hi assistiran diferents equips de motorsport i empreses i que està pensat per teixir connexions entre empreses i estudiants.

Durant la jornada, el dos equips de l'EEBE participen a l "Pitlane", un showrom on els equips mostraran els seus vehicles: ePowerd RACING presentarà l'ePro03, amb la que han competit aquest mes a Motostudent, i eTech Racing mostraran l'eTR08, amb dos vehicles totalment elèctric. Les empreses assistents podran descobrir i conèixer els projectes en els que estan treballant i els equips establir contactes i possibles col·laboracions.

Ambdós equips, a més, realitzaran una presentació, relacionada amb un dels reptes plantejats per l'organització, que els hi pot permetre guanyar 1.000€ en el cas de ser seleccionada com a guanyadora.

L'ATS arriba a la tercera edició també amb altres esdeveniments durant la jornada, com ara trobades i xerrades per part de professionals del món del motor, música i concursos.

L'assistència a l'esdeveniment està oberta a tothom que hi vulgui assistir-hi i es pot aconseguir entrada gratuïta a través del web de l'ATS.