Els equips de cotxe i moto de l'EEBE a l'ATS de CIAC 2024

16/10/2024

ePowered RACING i eTech Racing participen el 25 d'octubre a l'esdeveniment que té com a objectiu unir el talent jove amb la indústria de l'automoció.

ePowered RACING i eTech Racing, equips de moto i cotxe respectivament de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) participen a la 4a edició de l'Automotive Talent Show (ATS) del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC) aquest divendres 25 d'octubre al circuit de Barcelona-Catalunya, en el qual hi assistiran diferents equips de motorsport i empreses i que està pensat per teixir connexions entre empreses i estudiants.

Durant la jornada, que comença a les 11 h, el dos equips de l'EEBE participen a l'espai "Pitlane", un showrom on els equips mostraran els seus vehicles i les empreses del món de l'automoció assistents podran descobrir i conèixer els projectes en els que estan treballant i els equips establir contactes i possibles col·laboracions.
ePowerd RACING presentarà l'ePro03, la moto elèctrica amb la que van competir l'any passat a Motostudent, i amb la que van quedar 2ons d'Espanya i 1ers de Catalunya a la classificació general de les proves i cursa final, celebrada al Motorland d'Aragó.
Per la seva banda, eTech Racing mostraran el cotxe l’ETR-X, amb el que han competit a Formulastudent d'enguany. Aquest monoplaça presenta diverses innovacions trencadores, una nova geometria de monocasc, acompanyada d’uns nous motors a roda dissenyats i fabricats pel propi equip nosaltres, una millorada arquitectura electrònica i un nou pack aerodinàmic.

Els equips,, a més, presentaran una sèrie de propostes als CIAC Talent Awards 2024, relacionades amb alguns dels reptes plantejats per l'organització, que els hi pot permetre guanyar 1.000€ en el cas de ser seleccionada com a guanyadora.
Tant ePowered RACING com eTech Racing, presentaran propostes als reptes de "Ciberseguretat" i "Competitivitat", "Empresa", "Logística", "Motosrport" i "Sostenibilitat".

L'ATS arriba a la quarta edició també amb altres esdeveniments durant la jornada, com ara trobades i xerrades per part de professionals del món del motor, música i concursos.

L'assistència a l'esdeveniment està oberta a tothom que hi vulgui assistir-hi i es pot aconseguir entrada gratuïta a través del web de l'ATS.