Emprèn el teu Futur: Espai Empren dóna la benvinguda a la Innovació a l’EEBE

Descobreix el teu potencial emprenedor. Transforma les teves idees en empreses de veritat amb el suport de Emprèn UPC l'Espai Emprèn de l'EEBE.
Emprèn el teu Futur: Espai Empren dóna la benvinguda a la Innovació a l’EEBE

¿Saps que tenen en comú Spathios, Wallapop o Glovo? Totes són empreses tecnològiques considerades unicorns (valoració superior 1.000 milions d'euros) i que han estat fundades per titulats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Amb l'objectiu de fomentar l'esperit emprenedor de la UPC, i en especial de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) et convidem al nou Espai Emprèn de l'EEBE, on les teves idees es poden convertir en una empresa de veritat.

Si ets estudiant, PDI o alumni, i tens una idea o un projecte en marxa, el programa Emprèn UPC està per a fer-ho realitat. S'ofereixen activitats, serveis i recursos, com espais de treball i mentories personalitzades, que t'acompanyaran des del moment en que neix la teva idea, fins que es converteix en un projecte emprenedor concret. I ho millor: és un programa totalment gratuït.

Pots enviar-nos un correu a . o visitar-nos a l'Espai Emprèn de l'EEBE els dimecres de 9 h a 15 h, situat a la planta -1 de l'edifici C. El nostre telèfon de contacte és el 93 401 68 43.
També pots concertar una videotrucada a través de la nostra agenda en línia i/o presentar la teva candidatura de projecte a través del nostre formulari.

Però a més, Emprèn UPC és molt més! Aquí, ressaltem la importància de connectar-te amb altres emprenedors. Un lloc on pots compartir idees amb altres estudiants tan visionaris com tu, això és l'Espai Emprèn. Un Espai pensat per a crear sinergies i comunitat emprenedora.

Uneix-te a la nova ona emprenedora i descobreix el teu potencial emprenedor. Connecta amb mentors que ja han recorregut el camí i amb companys i companyes que també estan donant vida a les seves idees innovadores.

El nostre equip d'experts et pot ajudar amb temes com: màrqueting i vendes, entorn legal, estratègia, finances, inversió, lideratge, gestió d'equips, màrqueting digital, comunicació, pitch, climate change, economia circular, disseny industrial i de producte, marca, design thinking, lean startup, ciberseguretat, entre altres.

Tenim 25 anys d'experiència i, per tant, connectem amb xarxes UPC i xarxes de l'entorn emprenedor de Barcelona com Xarxa d'Emprenedoria Universitària, APTE, Unite!, Norrsken, Seedrocket, Aticco lab, Barcelona Activa, Ajuntament de Terrassa, Secot, Conèxia UPC, ESADE Fusion point, Hack UPC, CIM, Stage2, Netmentora, i més.

Comptem amb programes de pre-acceleració com Explorer, Industrial Tech, Impuls UPC i podràs formar part de grans esdeveniments de l'entorn startup mundial com ara al febrer el MWC i el 4YFN.

T'hi esperem!