ePowered Racing aconsegueix el premi de Germinador Social

L'equip ha aconseguit el primer premi de la categoria "Transició energètica" amb el seu vehicle ePR03.
ePowered Racing aconsegueix el premi de Germinador Social

ePowered Racing, l'equip de moto de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est, ha aconseguit el primer premi a la categoria "Transició Energètica" de la convocatòria Germinador Social 2022, dotat amb 6.000€.

L'equip ha aconseguit 1.103 votacions del jurat popular que decidia entre els projectes finalistes, un total de 12 que va arribar a la final a la categoria en la qual hi participaven.

ePowered Racing ha presentat a la convocatòria l'ePR03, el nou prototip de motocicleta de competició completament elèctrica. L'objectiu de l'equip en presentar-se al concurs ha estat refermar el compromís que tenen de sostenibilitat i transició energètica amb els seus prototips lliures d'emissions. Amb aquest premi, els 22 membres que conformen l'equip podran desenvolupar el vehicle amb el qual competiran enguany a les competicions de Motostudent.

Els premis Germinador Social és un concurs que premia projectes d'innovació tecnològica, i que pretén estimular la creació de models socials innovadors amb l’objectiu de promoure nous agents locals per a la transició energètica.