ePowered Racing guardonat al 4t Premi d'associacions de la UPC

L'equip de moto elèctrica de l'EEBE ha estat premiat en aquest guardó que premia a les associacions d'estudiantat de la nostra universitat i que té l’objectiu de reconèixer i promoure l’associacionisme al si d’aquest col·lectiu.
ePowered Racing guardonat al 4t Premi d'associacions de la UPC

Amb la presència de la vicerectora de Docència i Estudiantat de la UPC, Fatiha Nejjari, aquest dimecres 15 de desembre s’ha celebrat  al Rectorat de la Universitat l’acte de lliurament de la 4ª edició del Premi UPC adreçat a les associacions d’estudiantes i estudiants de la UPC.

L'equip de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ePowered Racing ha estat guardonat amb el seu projecte de motocicleta 100% elèctrica, dins la categoria "estudis-formació transversal a l'associació" amb un premi de 500€.

La selecció dels premiats s'ha realitzat entre 11 projectes presentats responent als objectius de dinamitzar i promoure idees, projectes i accions innovadores que sensibilitzin sobre la nostra responsabilitat social i tecnològica, la implicació en el foment de la vida universitària, la importància de la coeducació i el foment de l’associacionisme dins la UPC.

S’ha fet constància que molts dels projectes presentats en l’edició d’enguany son àmpliament col·laboratius entre l'estudiantat, que permeten millorar dinàmiques d'equip i d'organització i d'aplicació de coneixements tècnics dels seus estudis.

També han estat premiades en aquest 4t Premi Arquitectura Tècnica Sense Fronteres, AESS Estudiants de Telecomunicacions de Barcelona, Investigació Tecnològica EcoRacing i Còsmic Research.