ePowered RACING obre el procés d'inscripció per aquest curs

20/09/2024

L'equip de moto de l'EEBE busca nous estudiants per a participar en la creació d'una motocicleta elèctrica per competir a Motostudent.

ePowered RACING, l'equip de moto de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ha iniciat el procés d'inscripcions de nous membres per a l'equip d'aquest curs 24-25.

Els estudiants de l'EEBE que estiguin interessats en formar part de l'equip podran fer-ho emplenant aquest formulari. Es tracta d'una oportunitat per veure un projecte real d'enginyeria i treballar en ell en equip per a crear un nou prototip de moto que sigui competitiu i fiable per a participar a una nova edició de MotoStudent, l'octubre de 2025.

ePowered RACING és una associació on els integrants dissenyen i construeixen una motocicleta 100% elèctrica amb la qual està previst que competeixin a la 8a edició de MotoStudent, on hi participen fins a 380 equips d'arreu del món amb l'objectiu d'emportar-se la victòria i mostrar les innovacions dels seus prototips.

D'altra banda, per donar a conèixer el seu projecte, ePowered RACING estarà els propers mesos a dues cites vinculades amb el món del motor. La primera d'elles serà a Moià, els dies 21 i 22 de setembre, a la 1a ECOFIRA i ECOFORUM de l’off road del Moianès, on l'equip ensenyarà la seva motocicleta elèctrica. Un espai on també es podrà gaudir de xerrades de pilots, experts, de divulgació tecnològica per a tots els públics, demostracions, i molt més.

L'equip també hi participarà el 25 d'octubre a l'Automotive Talent Show, que es celebrarà al Circuit Barcelona-Catalunya de Montmeló, un punt de trobada entre el talent jove i la indústria de l'automoció.