ePowered RACING obre termini per a noves incorporacions aquest curs

21/11/2023

L'equip de moto elèctrica de l'EEBE busca nous membres per a preparar el nou vehicle per a competir a MotoStudent.

ePowered RACING, l'equip de moto elèctrica de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) busca noves incorporacions a l'equip per a poder desenvolupar el nou vehicle que competeixi a la propera edició de MotoStudent.

El projecte de l'associació està dedicat al disseny i fabricació de la millor moto elèctrica possible, que permeti aconseguir tants o millor resultats com a la darrera competició celebrada al circuït Motorland Aragó, on l'equip va quedar primer de Catalunya, segon d'Espanya i cinquè a nivell mundial.

Un dels objectius de l'associació és que els seus integrants siguin capaços d'especialitzar-se en els àmbits que els siguin de més interès, aprenent a carregar amb majors responsabilitats i interioritzant fàcilment conceptes teòrics gràcies a una constant aplicació d'aquests en la pràctica, sortint amb una experiència molt apreciada per a les empreses en acabar els estudis.

Per apuntar-se, només cal respondre un qüestionari. I per a qualsevol dubte es pot contactar amb l'equip  o a través del seu perfil a Instagram.  A més, durant els propers dies els podreu trobar a un punt d'informació al vestíbul de l'edifici A.