ePowered Racing obre termini per inscriure's a l'equip

L'equip de moto realitzarà sessions informatives per donar a conèixer les places vacants i les tasques d'aquestes places a l'estudiantat que vulgui formar-ne part.
ePowered Racing obre termini per inscriure's a l'equip

ePowered Racing, l'equip de moto de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est, ha obert el termini per a què l'estudiantat que vulgui formar part de l'equip pugui optar a alguna de les places que hi ha vacants.

Es busquen persones de diferents graus amb ganes de gaudir i introduir-se al món del motociclisme, que vulgui tenir l'oportunitat d'entrar a l'equip de l'EEBE que es dedica a la creació d'una motocicleta elèctrica.

L'equip es divideix en diferents departaments de treball als quals s'hi pot optar:

• Battery Pack
  • Composites
  • Dashboard i ECU
  • Aerodinàmica i refrigeració
  • Inversors i gestió del motor
  • Sensòrica i anàlisi de dades
  • Sistema de transmissió
  • Xassís i tren del darrere

Per conèixer les tasques de cada departament i sol·licitar l'entrada a l'equip, s'han organitzat diferents sessions informatives. Per assistir-hi cal fer inscripció prèvia a través de formulari. Les sessions tindran lloc el 27 i 28 de febrer i l'1 i 2 de març.

A l'última competició, ePowered Racing va quedar primer de Catalunya i novè a nivell mundial. Els integrants de l'equip són capaços d'especialitzar-se en els àmbits que els siguin de més interès, aprenent a carregar més responsabilitats, interioritzant més fàcilment conceptes teòrics gràcies a una constant aplicació d'aquests en pràctica, sortint amb una experiència molt apreciada per a les empreses en acabar els estudis.