Es busquen monitors per a les activitats de Visions STEAM

09/10/2023

Si ets estudiant i t'agrada promocionar la ciència i la tecnologia entre els més joves participa a les activitats científico-tècniques que s'organitzaran a les diferents edició de Visions d'aquest curs 23-24. L'activitat és remunerada.

El programa Visions, coordinat pel professor de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) Luis Carlos Pardo, ofereix als estudiants la possibilitat de participar com a monitor o monitora a les accions que s'organitzaran a Visions STEAM d'aquest curs 2023-2024.

Promociona la ciència i la tecnologia entre els més joves donant suport a les activitats. La participació és remunerada, i pot participar a la matinal que més t'interessi. Per participar-hi caldrà emplenar el formulari que trobareu al web del projecte.

Les dates de les accions de Visions d'aquest curs són:

• STEAM Zoo (adreçat a 5è i 6è de primària): 16 de novembre de 2023
  • STEAM Park Güell (adreçat a 1r i 2n d'ESO): 30 de novembre de 2023
  • STEAM Fòrum (adreçat a 4t d'ESO i batxillerat): 20 de març de 2024
  • STEMA Anella (adreçat a 2n i 3r d'ESO): 16 d'abril de 2024

Per a qualsevol consulta sobre la feina a realitzar podeu enviar un correu electrònic a luis.carlos.pardo@upc.edu