Es busquen monitors per a les activitats de Visions STEAM

Si ets estudiant i t'agrada promocionar la ciència i la tecnologia entre els més joves participa a les activitats científico-tècniques que s'organitzaran a les diferents edició de Visions d'aquest curs 23-24. L'activitat és remunerada.
Es busquen monitors per a les activitats de Visions STEAM

El programa Visions(obriu en una finestra nova), coordinat pel professor de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) Luis Carlos Pardo, ofereix als estudiants la possibilitat de participar com a monitor o monitora a les accions que s'organitzaran a Visions STEAM d'aquest curs 2023-2024.

Promociona la ciència i la tecnologia entre els més joves donant suport a les activitats. La participació és remunerada, i pot participar a la matinal que més t'interessi. Per participar-hi caldrà emplenar el formulari que trobareu al web del projecte.

Les dates de les accions de Visions d'aquest curs són:

• STEAM Zoo (adreçat a 5è i 6è de primària): 16 de novembre de 2023
  • STEAM Park Güell (adreçat a 1r i 2n d'ESO): 30 de novembre de 2023
  • STEAM Fòrum (adreçat a 4t d'ESO i batxillerat): 20 de març de 2024
  • STEMA Anella (adreçat a 2n i 3r d'ESO): 16 d'abril de 2024

Per a qualsevol consulta sobre la feina a realitzar podeu enviar un correu electrònic a luis.carlos.pardo@upc.edu