Es busquen noies per a participar a les mentories d'M2m

23/09/2024

El programa del Club de Dones Politècniques s'adreça a estudiantes d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC per a ajudar-les en el seu futur professional.

El programa de mentories M2m ha obert fins al 18 d'octubre el termini d'inscripció per aquelles noies que vulguin participar-hi per aconseguir suport en el seu procés de desenvolupament personal, acadèmic o professional.

Per participar-hi cal emplenar el formulari d'inscripció i a partir del 28 d'octubre es comunicarà les persones admeses al programa.

El programa s'adreça a noies estudiantes d’últims crèdits de grau, màster o doctorat industrial: però també titulada (fins a un màxim de 4 anys d'experiència). L'objectiu és facilitar la superació de les barreres i el sostre de vidre existents en el món del treball, pel fet de ser dones, així com incrementar el seu nivell de seguretat i autoconfiança, davant dels reptes als quals han de fer front.

M2m facilita espais de trobada presencials i en línia, fomentar la interacció entre les participants i les dones que realitzen les mentories, que aporten la seva expertesa i que ha desenvolupat una carrera professional acadèmica o professional en els àmbits de coneixement de la UPC.