Es presenta l'ePR03, el nou prototip d'ePowered RACING

L'objectiu de l'equip amb la nova moto és guanyar la cursa que correran aquest mes al circuit de Motorland i no perdre el primer lloc al podi a nivell català.
Es presenta l'ePR03, el nou prototip d'ePowered RACING

Després de dos anys molt intensos preparant i millorant el disseny i característiques de la seva motocicleta, ePowered RACING, l'equip de moto de l'Escola, presenta el nou prototip amb el que competiran a MotoStudent. Es tracta de  l'ePR03, que l'equip ha dissenyat i fabricat des de zero i que es presentarà aquest divendres 6 d'octubre a les 18 h a la Sala d'Actes de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

Amb l'ePR03 l'equip competirà la propera setmana, de l'11 al 15 d'octubre a la competició de MotoStudent que tindrà lloc al circuit Motorland d'Aragó, a la categoria Motostudent Electric, de motos propulsades per sistemes 100% elèctrics. Constarà de diverses proves, com ara la màxima acceleració, una gimcana, proves d'esforços per comprovar la resistència del vehicle, proves de premsa, etc. Aquest any com a novetat, l'apartat d'innovació tindrà més pes.

Finalment, el 15 d'octubre, tots els pilots competeixen en la cursa final. El pilot d'ePowered RACING en aquesta ocasió serà Juan Bultó, de la família Bultaco, que farà tot el possible per treure el màxim rendiment al treball realitzat per l'equip en el disseny i construcció del nou vehicle.

En aquesta competició hi participaran amb les seves motos prop de 1.000 alumnes de centres universitaris, gairebé 80 equips representant a 18 països diferents.

La nova moto d'ePowered RACING s'ha enfocat a optimitzar tot el possible, ja sigui reduint el pes de la moto, optimitzant el comportament del motor o fent les plaques d'electrònica més petites per obtenir una moto més compacta i lleugera. L'objectiu de l'equip és guanyar la cursa i no perdre el primer lloc al podi a nivell català.