Espais per estudiar a l'EEBE en període d'exàmens

La biblioteca possibilita la reserva de sales d'estudi entre setmana, però amb motiu del seu tancament els caps de setmana s'habilitarà l'accés a sales d'estudi de l'Escola.
Espais per estudiar a l'EEBE en període d'exàmens

S'apropa el període d'exàmens finals i per facilitar a l'estudiantat un espai per a l'estudi la biblioteca de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) dona el servei de reserva de sales d'estudi per a treball individual o en grup en les seves instal·lacions sota reserva prèvia. Aquesta reserva únicament es podrà realitzar entre setmana, ja que els caps de setamana la biblioteca romandrà tancada.

Per aquest motiu, per donar suport a l'estudiantat, amb motiu del període d'exàmens finals des de l'EEBE s'habilitarà l'accés a la Sala d'Estudis-Menjador de la 3a planta (A3.30), a la qual hi podrà accedir els dies 3, 4, 5, 10, 11, 17 i 18 de juny l’estudiantat de qualsevol de les universitats públiques catalanes en horari de 10 h a 18 h.

Per accedir a la Sala d’estudis caldrà registrar-se a l’entrada de l’Escola. Serà l’auxiliar de vigilància, ubicat al vestíbul de l’EEBE,  qui farà el registre.