Estudiants de l'EEBE reben el premi Enginyers BCN 2017 al millor Treball Fi de Grau

El Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona va celebrar, el passat 30 de juny, la seva ja tradicional Diada de la Professió.

El premi al millor Treball Fi de Grau, va recaure en els estudiants de l'EEBE, Isabel García Baños i Gerard Pinart Baillés, pel seu projecte Multiple-input Multiple-output Energy processing for energy harvesting Applications sota la direcció del professor Herminio Martínez García i l’accèssit guanyador va ser atorgat a  Iñigo Gainza Thalamas i Nerea García de Albeniz Lopez de Aberasturi, també de l’EEBE, pel seu projecte Conversión de imágenes médicas a modelos 3D con realidad aumentada para divulgación, dirigit pels professors Jordi Torner Ribe i Francisco Alpiste Penalba.

Enhorabona als guanyadors!