eTech Racing es presenta aquest mes a diferents esdeveniments

L'equip de cotxe participar en activitats diverses que permetrà donar-se a conèixer tant al públic general com més especialitzat.
eTech Racing es presenta aquest mes a diferents esdeveniments

Arriba un mes d'octubre amb activitats diverses que permetran donar a conèixer a l'equip de cotxe de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), l'eTech Racing, tant al públic general com al més especialitzat, el que pot ajudar a aconseguir nous patrocinadors.

Per una banda, eTech Racing participa en el Green School Days Port Aventura el proper dijous 5 d'octubre. Es tracta d'un esdeveniment adreçat a professors i alumnes amb activitats, gimcanes i concursos que té l'objectiu d'apropar a les noves generacions valors i hàbits de conscienciació mediambiental. eTech Racing hi participa amb un taller sobre energia i electrònica en el qual els participants aprendran com funciona el procés de càrrega de la bateria d'un cotxe elèctric de forma molt senzilla. A més a més estarem s'exposarà el Wall-e, l'últim monoplaça dissenyat i construIt per l'equip, i explicant la naturalesa del projecte de la Formula Student.

Una altra activitat en la qual hi participa l'equip és l'eMobility Expierence, els dies 7 i 8 d'octubre. Es tracta d'una fira que reuneix a les principals novetats del sector de la mobilitat elèctrica i presenta solucions als reptes de mobilitat actuals. Es celebra al Circuit de Barcelona-Catalunya i eTech-Racing estaran exposant el seu monoplaça juntament amb altres equips elèctrics de Formula Student i explicant el seu projecte de vehicle i d'equip.