eTech Racing participa a les competicions de Formula Student 2024 amb nou monoplaça

26/07/2024

L'equip correrà a dues de les cites del circuit internacional amb el nou vehicle que presentaran el 30 de juliol.

eTech Racing, l'equip de cotxe de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) celebra el seu 10è aniversari competint enguany a dos dels circuits internacionals de Formula Student i estrenant nou monoplaça.

L'equip competirà a Formula Student Spain, que es celebra al Circuit de Barcelona-Catalunya, de l'1 al 7 d'agost, i també a Formula Student ATA, a l'Autodromo Ricardo Paleti, a Varano de Melegari (Itàlia), del 4 al 8 de setembre.

L'equip competirà amb nou cotxe, que es presentarà el proper 30 de juliol, a la tarda a la Sala d'Actes de l'EEBE. El nou vehicle és 100% nou, i compta amb nous motors elèctrics dissenyats i fabricats pel propi equip, fet que els fa ser el primer equip espanyol en muntar i competir amb motors propis. A més, per adaptar-se als nous motors, han dissenyat tota la mecànica del monoplaça de nou, des del xassís monocasc fins els sistemes de suspensió, transmissió o direcció.