Èxit de participació a la jornada de portes obertes presencial de l'EEBE

L'Escola ha acollit aquest dissabte 22 d'abril més de 230 nois i noies, que acompanyats de les seves famílies han pogut conèixer els graus i visitar laboratoris i instal·lacions.
Èxit de participació a la jornada de portes obertes presencial de l'EEBE

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ha acollit aquest dissabte 22 d'abril una jornada de portes obertes presencial, que ha comptat amb l'assistència de més de 230 futurs estudiants i estudiantes interessats pels graus de l'Escola, acompanyats també de les seves famílies.

Les persones assistents han pogut assistir a la presentació general de l'EEBE, així com de les diferents associacions d'estudiantat del centre. Un cop finalitzada aquesta presentació, dividits en grups segons els estudis en els quals estaven interessats, també han tingut l'oportunitat d'escoltar la presentació del grau al qual s'havien inscrit a la jornada i han visitat diferents laboratoris i instal·lacions de l'Escola.

A més, al vestíbul de l'EEBE hi havia instal·lats diferents espais d'informació dels graus, on els coordinadors i professorat vinculats als estudis podien resoldre les consultes i dubtes tant a l'estudiantat com a les famílies, i on també es podia veure una mostra de projectes relacionats amb cada grau.

Algunes de les associacions també han mostrat als assistents els seus projectes, de manera que els assistents han pogut veure com l'estudiantat del centre aplica la seva formació de manera pràctica.

Vídeo resum: les JPO 2023 en imatges