Èxit de participació en el 1r Fòrum de talent en l'enginyeria biomèdica

06/03/2017

L'esdeveniment va tenir lloc el 2 de març de 2017 a les 9.30 hores al Paranimf de la Facultat de Medecina i de Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona.

La Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF), conjuntament amb les organitzacions empresarials Federació Espanyola de Empresas de Tecnologia Sanitaria (FENIN) i Health Tech Cluster van organitzar la primera trobada d'estudiants i graduats en enginyeria biomèdica amb empreses del sector de la tecnologia biomèdica.

En la trobada van participar més de 200 estudiants d’Enginyeria Biomèdica i més de 20 empreses i institucions del sector.

La inauguració del fòrum va anar a càrrec de la Dra. Amba Ambròs, Vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística, Universitat de Barcelona, la Sra. Neus Rams, Directora General d’Ordenació Professional i Regulació Sanitària, Departament de Salut i el Dr. Josep M. Nicolás, Vicedegà, Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, Universitat de Barcelona.

A continuació va tenir lloc un bloc que consistia en una breu descripció dels perfils dels Graus en Enginyeria Biomèdica a càrrec del Dr. Daniel Navajas (UB), de la Dra. Beatriz Giraldo (UPC), i del Dr. Oscar Camara (UPF).

Seguidament hi va haver un torn d'intervencions enfocats a donar el punt de vista de la professió i la visió del paper dels Enginyers Biomèdics des de l’empresa i el món hospitalari a càrrec del Sr. Joan Vila-Masana, Director d’Infraestructures Hospital Clínic, del Dr. Jordi Rigau, Director de R+D+I de l´empresa SIBEL i de la Sra. Júlia Crespí, Enginyeria Biomèdica, Product Sales Executive - Resonancia Magnetica, Siemens Healthineers.

Un cop finalitzat aquest bloc d'intervencions es va donar pas a un coffee break que a continuació es va produir el networking entre empreses i estudiants i graduats en enginyeria biomèdica.