Èxit de participació en el 1r Fòrum de talent en l'enginyeria biomèdica

L'esdeveniment va tenir lloc el 2 de març de 2017 a les 9.30 hores al Paranimf de la Facultat de Medecina i de Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona.
Èxit de participació en el 1r Fòrum de talent en l'enginyeria biomèdica

La Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF), conjuntament amb les organitzacions empresarials Federació Espanyola de Empresas de Tecnologia Sanitaria (FENIN) i Health Tech Cluster van organitzar la primera trobada d'estudiants i graduats en enginyeria biomèdica amb empreses del sector de la tecnologia biomèdica.

En la trobada van participar més de 200 estudiants d’Enginyeria Biomèdica i més de 20 empreses i institucions del sector.

La inauguració del fòrum va anar a càrrec de la Dra. Amba Ambròs, Vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística, Universitat de Barcelona, la Sra. Neus Rams, Directora General d’Ordenació Professional i Regulació Sanitària, Departament de Salut i el Dr. Josep M. Nicolás, Vicedegà, Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, Universitat de Barcelona.

A continuació va tenir lloc un bloc que consistia en una breu descripció dels perfils dels Graus en Enginyeria Biomèdica a càrrec del Dr. Daniel Navajas (UB), de la Dra. Beatriz Giraldo (UPC), i del Dr. Oscar Camara (UPF).

Seguidament hi va haver un torn d'intervencions enfocats a donar el punt de vista de la professió i la visió del paper dels Enginyers Biomèdics des de l’empresa i el món hospitalari a càrrec del Sr. Joan Vila-Masana, Director d’Infraestructures Hospital Clínic, del Dr. Jordi Rigau, Director de R+D+I de l´empresa SIBEL i de la Sra. Júlia Crespí, Enginyeria Biomèdica, Product Sales Executive - Resonancia Magnetica, Siemens Healthineers.

Un cop finalitzat aquest bloc d'intervencions es va donar pas a un coffee break que a continuació es va produir el networking entre empreses i estudiants i graduats en enginyeria biomèdica.