Festa Popular de Benvinguda

El dia 25 d'octubre, tindrà lloc al Campus Diagonal-Besòs, una nova edició de la Festa Popular de Benvinguda.
Festa Popular de Benvinguda

Com l'any passat, el Campus Diagonal-Besòs, organitza la Festa Popular de Benvinguda per a veïns, veïnes, estudiantat i resta de la comunitat universitària.

Durant la jornada, podreu conèixer diferents entitats de l’entorn del Campus, així com entitats de la UPC i associacions de l’Escola.

L’acte començarà a les 11:00 hores on hi ha previst que aquells veïns i veïnes que vulguin, puguin conèixer les instal·lacions de l’EEBE. Seguidament, a les 13:00 hores, hi haurà música en directe i s'oferirà una fideuà gratuïta a tots els assistents.

Durant aquesta estona, les associacions del barri i les universitàries posaran un tendal d’informació fins a les 15:00 que es clausurarà l’acte.