FISIDABO LabShow: la unió de la física, la música i les matemàtiques

31/05/2021

El professor Luis Carlo Pardo ha organitzat al Parc d'Atraccions Tibidabo una nova edició del FISIDABO LabShow, una activitat científico-divulgativa per a tota la família.

El professor del departament de Física de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE) Luis Carlos Pardo, ha organitzat aquest diumenge 31 de maig una nova sessió del FISIDABO LabShow al Parc d'Atraccions Tibidabo.

En aquesta edició la física, les matemàtiques i música amb la banda Jazz Moby Dixie han estat els ingredients principals per fer un espectacle participatiu on, a partir de conceptes senzills de física i matemàtiques tothom acaba fent musica i acompanyanat a la banda. Van ser tres les sessions realitzades de l'experiment, que va tenir lloc a la Plaça dels Somnis del mític parc d'atraccions barceloní.

El LabShow és una de les branques del projecte FISIDABO, un projecte educatiu creat, com a iniciativa del professor Luis Carlos Pardo, juntament amb l’Ajuntament de Barcelona/Parc d’Atraccions del Tibidabo i el Grau en Enginyeria Física de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona de la UPC.