Forma't a l'estiu amb els cursos d'AESS Estudiants

13/06/2024

Formació en Arduino, Raspberry Pi, Python, C++ o AutoCAD amb cursos que atorguen fins a 1crèdit ECTS. A més, si aquest any es porta un amic/amiga es rebrà 5€ de descompte cadascú.

Ja tornen  els cursos d'estiu d'AESS Estudiants, que es realitzaran el mes de juliol, i que a més atorguen fins a 1 crèdit ECTS. Són oberts a tothom i la comunitat de la Universitat Politècnica de Catalunya ·BarcelonaTech tenen descompte en el preu (caldrà acreditar-ho el primer dia del curs).
Aquest estiu l'oferta de cursos és:

• - Introducció a Arduino
  • - Arduino Avançat
  • - Programació amb C++
  • - Programació amb Python
  • - Raspberry Pi
  • - AutoCAD

Per a més informació dels cursos i inscripció cal accedir al web d'AESS Estudiants. A més, aquest any si es porta a un amic/amiga es rebrà 5€ de descompte per a cadascú en la inscripció del curs.

A més, l'associació sorteja un curs gratis al seu perfil d'Instagram: https://www.instagram.com/aessestudiants/