Gaudeix de les noves accions de dinamització del Campus Diagonal-Besòs

Descobreix al nou apartat "Viu el Campus!" de la web activitats d'aprenentatge d'idiomes, esportives, artístiques, lúdiques, i molt més, adreçades a la comunitat del Campus Diagonal-Besòs. També s'han realitzat millores a les instal·lacions del Campus vinculades a la vida universitària.
Gaudeix de les noves accions de dinamització del Campus Diagonal-Besòs

La comunitat del Campus Diagonal-Besòs pot gaudir a partir d'aquest nou quadrimestre de primavera de tota una sèrie de noves activitats que es poden conèixer al nou apartat del web de l'Escola, Viu el Campus!, algunes gratuïtes i altres a preus reduïts.

Entre d'altres activitats programades hi ha la possibilitat de realitzar cursos d'anglès , que ja tenen el període d'inscripció obert.

• Pràctica oral d'anglès B2, adreçada a l'estudiantat que necessiti acreditar la 3a llengua per la via dels 9 ECTS
  • Preparació de l'examen oficial d'anglès B2, adreçat a tota la comunitat, especialment per a l'estudiantat que necessiti acreditar la 3a llengua per la via del certificat oficial.
  • Tea Time Chat, converses guiades per professorat, adreçades a tothom que tingui un nivell B1+ i B2 d'anglès

També s'oferiran activitats esportives. A banda de la possibilitat que ja hi havia de llogar la pista esportiva de futbol i bàsquet de la residència Xior, tota la comunitat podrà jugar a tennis-taula, tant a la residència Xior com als jardins del campus (amb la possibilitat d'obtenir pales i pilotes en préstec), o de jugar a escacs amb els taulers i peces que es poden reservar a la Biblioteca.

A més, s'han programat activitats dirigides. Començaran el mes de març i per participar-hi cal fer inscripció prèvia:

• Tai-txi a l'aire lliure, el dilluns de 14.15 h a 15.15 h (es pot provar 1 classe gratis durant el mes de març)
  • Pilates a l'interior, els dimarts de 14.15 h a 15.15 h (classe de prova gratis el 21 de febrer)
  • Pilates a l'exterior, els dimecres de 14.15 h a 15.15 h  (es pot provar 1 classe gratis durant el mes de març)

La vessant artística també hi serà present al nostre Campus:

• Grup de teatre Besoscénicos, que comencen ja a assajar els dijous de 17 h a 19 h
  • Ciència i cinema a l'EEBE, xerrades sobre la ciència i la tecnologia presents a diferents pel·lícules. La propera sessió està prevista per al dimecres 22 de febrer a les 12 h (en breu, més informació).
  • Club de Lectura, que es posarà en marxa properament a la Biblioteca del Campus.

I t'informem també a Viu el Campus! de les opcions que tens de jocs i entreteniments,  de formar part de les associacions de l'EEBE, de participar en accions de compromís social, o als òrgans de govern de l'Escola.

Millores a les instal·lacions del Campus

Aquests darrers mesos també s'han realitzat al Campus Diagonal-Besòs una sèrie de millores vinculades a la vida universitària.

D'una banda, s'han instal·lat tres mòduls per a poder aparcar patinets, amb un total de 40 enganxalls. Els mòduls s'han col·locat davant l'entrada de l'edifici A, un altre davant l'edifici I (ambdós al cantó de la tanca) i un tercer al porxo d'entrada des del parc de Can Llima a la planta -1 l'edifici A.

Els aparcaments són gratuïts i només caldrà que l'usuari porti un cadenat per assegurar el sistema de tancament de l'enganxall.

Tenint en compte la instal·lació d'aquestes unitats d'aparcaments, és important recordar que,  per motius de seguretat, des del dia 8 de febrer, els usuaris que accedeixen als edificis del  Campus Diagonal Besòs amb patinet elèctric no podran fer ús dels ascensors. S'haurà d'accedir als espais interiors per les escales amb el patinet plegat.

S'han instal·lat 4 noves taules a la parcel·la J (a l'espai dels tendals) així com a Can Llima, una d'elles inclusiva, habilitada per a poder utilitzar la taula amb cadira de rodes, així com una nova taula de ping-pong, també a la parcel·la J.

Properament està prevista també la instal·lació de noves taules a la terrassa de la 3a planta i es canviarà el tipus de tancament dels armariets de lloguer.

Totes aquestes actuacions s'han realitzat tenint en compte algunes de les peticions que s'han rebut a la darrera enquesta de serveis realitzades.