Gil Serrancolí i Lluís Soler a la darrera sessió del Research Beer d'aquest curs

03/04/2024

Dimecres 24 d'abril s'organitza la darrera sessió d'aquest curs de les trobades amb investigadors del Campus Diagonal-Besòs.

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza l'última sessió de Research Beer d'aquest curs el dimecres 24 d'abril a les 12:15 h a l'aula A2.06 de l'Edifici A. L'objectiu de l'activitat és que l'alumnat conegui a les investigadores i investigadors del Campus Diagonal-Besòs i la recerca que estan duent a terme, i conversin tot fent un refrigeri.

En aquesta sessió es comptarà amb Gil Serrancolí, del Grup de Recerca en Interacció de Superfícies en Bioenginyeria i Ciència dels Materials (InSup). L'InSup focalitza la seva activitat en els camps de la Bioenginyeria i la Ciència de Materials. Fa recerca experimental i teòrica aplicada a l'estudi de les interaccions fluídiques, mecàniques i mecano-elèctriques en superfícies e interfases.

També hi participarà Lluís Solerdel Grup de Recerca Energy Catalysis Process Reaction Engineering (ENCORE)Els objectius estratègics del grup se centren en el desenvolupament de materials que catalitzin la transformació de residus i recursos naturals en serveis demandats per la societat, el desenvolupament i escalat de reactors i processos de transformació eficients, i en la integració de les cadenes de subministrament vers la simbiosi industrial i l'economia circular.

Les places per assistir al Research Beer són limitades, per això cal fer reserva a través del formulari.