Grans resultats de l'ePR03 d'ePowered RACING a la competició Motostudent celebrada a Aragó

L'equip ha quedat 2on d'Espanya i 1er de Catalunya a la classificació general de les proves i cursa final celebrades de l'11 al 15 d'octubre al circuit Motorland Aragó d'Alcañiz.

L'equip de moto de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est, ePowered RACING, s'ha endut grans resultats en la seva participació amb la nova moto ePR03 a la 7a edició de Motostudent, celebrada de l'11 al 15 d'octubre a Alcañiz, al circuit Motorland Aragó.

L'equip ha aconseguit a la classificació general situar-se en 2a posició a nivell estatal, 1r de Catalunya i 5ens a nivell mundial. A més, han estat els 1r d'Espanya i els 2n del món en tenir la millor motocicleta de Best Electric Design.

Dels 5 equips participants de la Universitat Politècnica de Catalunya, ePowered RACING ha estat l'únic en aconseguir la puntuació suficient a les proves prèvies per a poder córrer a la cursa final, celebrada el passat diumenge.

Les primeres proves van ser les estàtiques, dijous 12 d'octubre, que el nou prototip de l'equip, l'ePR03, ha aconseguit superar amb èxit. Aquestes proves engloben un rain test, proves de premsa (horitzontal i vertical), proves de frenada en un banc de proves i la comprovació del compliment de la normativa, entre d'altres.

Els següents dies s'han realitzat les proves dinàmiques, els testings dins del circuit i la cursa final. A les proves tècniques (anomenades MS1) l'equip ha quedat 3er de la general, i 1r d'Espanya i Catalunya.

Pel que fa a les proves amb l'ePR03, i malgrat alguns problemes amb la moto els resultats han estat els següents:

• Frenada: 3r
  • Ginkama: 15è
  • Acceleració: 12è
  • Velocitat màxima: 6è
  • Regularitat: No executada (per problemes amb la moto)
  • Volta ràpida: 6è
  • Cursa: 5è
  • Volta ràpida (dins la cursa): 6è

La suma de les les proves del circuit (anomenat MS2) els ha atorgat els següents resultats: 8è de la general, 3r d'Espanya i 1er de Catalunya.

Imatges de la competició