Hong Kong, un trampolí per impulsar el teu futur professional

10/03/2023

L'Oficina d’Economia i Comerç de Hong Kong a la Unió Europea i Invest Hong Kong, organitzen una sessió informativa sobre oportunitats laborals per a l’estudiantat i alumnis a Hong Kong.

L’acte “Hong Kong, un trampolí per impulsar el teu futur professional” tindrà lloc el 29 de març de 12.30 a 14.30 h a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. La sessió comptarà amb la presentació dels programes d’admissió de talents, l’ecosistema d’star-ups, la participació d’empreses catalanes i el testimoniatge sobre l’experiència de viure a Hong Kong.

L’estudiantat i alumnis de totes les universitats públiques catalanes, de qualsevol disciplina, hi estan convidats. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer de prop possibilitats engrescadores pel seu futur laboral i compartir un aperitiu i conversa amb representants de Hong Kong a la UE.

L’acte és gratuït, cal inscripció prèvia fent servir el següent formulari.

El programa de la jornada serà el següent:

• 12.30 h Benvinguda i introducció a càrrec de Josep M. Vilalta, secretari executiu de l'Associació Catalana d’Universitats Públiques.
  • 12.35 h Benvinguda de Raul Ramos, vicerector d'Internacionalització de la Universitat de Barcelona.
  • 12.40  h Presentació de l'Oficina d'Economia i Comerç de Hong Kong sobre els programes d'admissió de talents i com és viure a Hong Kong.
  • 12.55 h Presentació de Fernando de la Cal, Investment Promotion Executive d’InvestHK, sobre l'ecosistema de start-ups, empreses catalanes, sectors rellevants, condicions laborals i cost de vida a Hong Kong.
  • 13.10 h Experiència d’una persona de Catalunya que viu a Hong Kong.
  • 13.20 h Torn obert: preguntes i respostes.
  • 13.30 h Aperitiu a peu dret.